Smått & Gott

Vi är så glada över vår kamin som vi haft stor nytta av denna vinter *mys*



När vi hade strömavbrott en hel dag för någon vecka sen passade vi på att spela kort i ljuset av tända stearinljus


Ni som känner mig vet att jag är ett fan av korta klor, överst Gundes tass och därefter Grimm



Ikväll är det sista gången på allmänlydnadskursen som jag och Mikaela håller, det är blandade känslor inför detta.

Dagens ordspråk blir "Goda vänner är som stjärnor.....Du ser dem inte alltid, men du vet att de alltid finns där"

Tjingeling,

Ullis


Kommentarer
Postat av: Anonym

Guuu vad mysigt ni har det framför brasan.....

Mys på hög nivå:))



Kram

2010-03-12 @ 05:36:50
URL: http://garpsaventyr.bloggplatsen.se
Postat av: Pia&Bond

Det var nog de kortaste klor jag har sett. Jösses, jag skulle inte våga klippa så kort.

2010-03-12 @ 12:59:46
Postat av: Ullis

Hellu Katarina, ja det är det verkligen, synd att man inte kan ha en fårskinnspäls på golvet framför. Kan ju tänka dig vilka svarta inslag det skullle bli i den och några 4-benta som skulle vilja ligga på den asg

2010-03-12 @ 15:39:49
Postat av: Ullis

Pia, jag klipper inte mkt utan lite ofta, Gunde är van sen han var valp att det är en veckoritual. Grimm har vi fått lära sig att acceetera kloklippningen men han måste protestera lite varje gång ändå, kallar han farbror vres ler KRAM

2010-03-12 @ 15:41:43
Postat av: Katarina

Fårskinnspälsen skulle vara PERFEKT tycker brorsorna i alla fall:))



Kram

2010-03-13 @ 09:23:02
URL: http://garpsaventyr.bloggplatsen.se
Postat av: Ullis

Det tycker jag med ;-)

2010-03-15 @ 11:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0