Veterinärvårdsförsäkring till salu

Jag har vunnit ett presentkort på veterinärvårdsförsäkring för 1 år hos Folksam. Kortet har ett värde på upp till 4.222 kr, man kan välja till dubbelveterinär vård och betalar då bara mellanskillnaden. Presentkortet har en gilitighetstid till Noveber 2011 och om du har tid kvar på den nuvarande försäkringen lägger Folksam in en bevakning så går övertagandet smidigt.

Är det nån som är intresserad av att köpa ovanstående av mig?

Att jag själv inte nyttjar det beror på att båda grabbarna redan är försäkrade hos Sveland så byta 1 av dem känns bara krångligt.

Om du är intresserade eller vill veta mer, ring mig antingen på 070-775 59 83 eller mejla mig på [email protected]

Tjingeling,

Ullis


Kommentarer
Postat av: Ullis

Presentkortet är SÅLT :-D

2010-11-12 @ 15:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0